Využíváte i vy slevových portálů, které jsou k dispozici na českém internetu? Pouze na českém internetu najdete takových slevových portálů desítky, ty největší jsou denně využívány stovkami tisíc lidí. Ovšem nese to s sebou i jistá nebezpečí – co když stránka, na které si objednáváte něco za velmi výhodnou cenu a pošlete peníze na účet předem, zkrachuje a skončí v insolvenci?
Slevové portály nesou svá rizika
Pokud se vám stane, že se snažíte o zakoupení nějakého produktu či služby, a její majitel se dostane do insolvence, co můžete udělat v takové situaci? Je možné se obrátit na někoho, kdo by vám při takovém scénáři dokázal pomoci? V naprosté většině případů je možné se otočit pouze na soud. Zeptat se právníků na jejich radu.
Jaká byla reakce firmy na tuto situaci?
Tiskoví mluvčí firmy se k situaci vyjádřili v tom smyslu, že se sice svým věrným zákazníkům velice omlouvají, ale bohužel se nedal tento vývoj situace vysledovat k závěru, který následoval. Firma sloužila svým klientům dlouhých šest let, a v té době se stala na trhu třetím největším slevovým portálem. Jejich podíl na českém internetovém trhu činil devět procent.
Jak vypadá podíl slevových portálů na českém trhu?
1. Slevomat
CO NABÍZÍ: hlavně zážitkové služby, jako jsou aquaparky
NÁVŠTĚVNOST ZA DEN: dvě stovky tisíc IP adres
ROČNÍ OBRAT: více než jedna miliarda korun
2. Vykupto
CO NABÍZÍ: hlavně dovolené, služby a také služby, specializují se na last minute zájezdy a dovolené
NÁVŠTĚVNOST ZA MĚSÍC: okolo jednoho milionu IP adres
ROČNÍ OBRAT: Asi tři sta milionů korun
3. NakupvAkci
CO NABÍZÍ: širokou nabídku cestování, gastronomie, Wellness, zážitků, zboží i služeb
NÁVŠTĚVNOST ZA MĚSÍC: devět set tisíc IP adres
ROČNÍ OBRAT: asi tři sta milionů korun